Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Blogroll

က်ေနာ္ဘေလာ့ေလးမွာလာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊမ္းလန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ
Sunday 23 February 2014

KGLWIN (LG ) PLC Program ကိုေလ့လာျခင္း ( Lesson 4 )


LG PLC Controller ေတြမွာ ေရးသာေသာ KGL WIN Program ကိုေလ့လာလို႔ရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ Software ကို တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ ။ ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ ေရးသားထားေသာ Toturial Files ေလးကိုပါ ေလ့လာလိုသူမ်ားအတြက္ အဆင္ေျပေအာင္တင္လိုက္ပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ ေရးထားတာေတာ့ Start/Stop , Timer/Counter Program ႏွစ္ပုဒ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ။ KGL WIN Program ကို Simulation လုပ္လို႔မရပါ ။ Check Program ပဲရမွာပါ ။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ဗဟုသုတရေစရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ပဲ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ ။စိတ္ပါရင္ေတာ့ေအာက္မွာေဒါင္းသြားပါ....



အဆင္ေျပနိင္ၾကပါေစ....။

0 comments:

Post a Comment