Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Blogroll

က်ေနာ္ဘေလာ့ေလးမွာလာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးရႊမ္းလန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ
Saturday 26 April 2014

Shortcut Virus ကိုအျပတ္သတ္ရွင္းမယ္


ကြန္ပ်ဴတာ ဗိုင္းရပ္ေတြထဲမွာ Shortcut Virus ဟာအေတာ္ကို အာ႐ုံေနာက္ေစပါတယ္ ။ 

 အဲဒီ Virus ကိုကူးလို႔ကေတာ့ USB Stick ေတြမွာ Folder ေတြကလည္း Shortcut ေႂတြဖစ္လို႔ျဖစ္ ကြန္ပ်ဴတာ Folder ေတြကလည္း Shortcut ေႂတြဖစ္လို႔ျဖစ္ ရွုပ္ေနတာပါပဲ ။

 ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အကူးမခံရပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ကူညီဖူးေသာ စက္ေတြမွာေတြ႕ဖူးတာပါ ။

 အခုေတာ့ Shortcut Virus ကိုေျဖရွင္းနိုင္တဲ့ Tools ေကာင္းေကာင္းေတြ႕ထားပါၿပီး ။ 

ကၽြန္ေတာ္သုံးတာေတာ့ အဆင္ေျပပါတယ္ ။

 ကၽြန္ေတာ္ ithelper ဘေလာ့က မလာတာပါ ။

 လိုခ်င္သူမ်ား Download လုပ္ၾကပါ ။

0 comments:

Post a Comment